Jumaat, 11 Mac 2011

saya tak faham dengan perasaan awak




hey, selamat petang para pembace 'belog seorang gadis' sekalian .
dimaklumkan bahawa saya ingin meluahkan perasaan duka - lara saya kepada anda semua .
hari ini dah ckup dua setengah hari saya x mesej dye . bkn sebab saye xmau . tp malah , sebaliknye dye cakap dgn saye dye mau fokus pelajaran dye dulu . tp , first time mmg rase sakit hati sikit . xtau lha kenape . yelah sebab dye ckp mcm tu seolah-olah dah xnk msg dgn saye lagi .


saya xpaham dgn perasaan dye dkt saye . adekah dye mempermainkan saye selama ini ?
saya dah bingung xtau nk brbuad apew . saye rindu sgt dgn dye . tp saye tak tahu dye rindu ke tak sgn saye .? dengan perasaan sedih saye pown telah mule brfikir bukan-2 tentang-nye itu .
saya mmg tak boleh control perasaan saye . nampak aje mcm dah tak nak pedulikan saye terus
saya berfikir bukan-2 tentangnye tu .



awak , saya tau saya ini bukan gadis yg boleh buad awak gembira dgn saye . saye ini gadis
yg x sempurnakan bagi awak kan ? awak lau awak dah rase xsayang kan saye lagi . cukup lah awak boleh ckp yg awak dh tak suke kat saye lagi . itu pown dah buad saye trluke awak .
tp yg paling saye duka biler awak mempermainkan perasaan saye ? awak tau tak .


saye dah penat-2 sayang kan awak-2 buat mcm ni dkt saye iye ?
xapelah awak saye dah tak tahan hidup dgn penuh kesengsaraan ini . saya dah tak larat
dengan hati saye penuh dengan lelehan air mata sebab kerana awak curang dengan saye ?
tp saye yakinawak tak mcm tu . yg saye confuse skrg kenape dan kenape awk msti nk brhenti dri msg dgn saya ? awak wlaupown awak nk belajar sekalipown kan awak ckp lha dgn saye
mcm ni yg awak nk belajar dlu bru lps belajr smbung msg dgn saye . mcm tu baru saye boleh
tahan dengan perasaaan saye sbegini . ini tidak , awak nk berhenti dlu msg dgn saye yg awak nk fokus pada pelajaran awak dlu . sebab nk exam pada 13/4 tak silap saye lha kan . dye bg msg dkt saye .


tp , time tu kiteorang tengah chat dkt ym bkn kt hp . sbb time tu hp dye pulak tgh kong kredit.
pastu saye pikir-2 balik kalu dye dah kate mcm tu ade satu bende saye xboleh faham dgn dye .
'pasal dye nk brhenti dlu buad smentara waktu untuk fokus belajr pda masa 24 JAM' .
saye xpercaye dye akn belajar selama itu . sebab itu saye confuse dgn dye sbb itu lah .
tp, lepas je saye dah buat sebuah story utk pendamkan perasaan saye .
alhamdullilah saye dapat hindar sikit perasaan sakit hati saye tu . itu baru sikit .
tp lau nk buat saye happy balik saya nk dye pujuk saye . ckp dgn saye yg dye dah xnk mcm yg
dye ckpkan harituh dkt ym . baru saye happy balek dgn dye . :))


tp , bagi you all lau ade masalah boleh lah story jugak dengan saye di 'belog seorang gadis' ye .
jgn lupe lawat update saye utk entry ini . dah bagy pendapat awaak kt saye sekali okee .
saye akhiri cerite ini dlu ye . bye . assalamualaikum ?

tekan butang LIKE and COMMENT okay , sygg :)

0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...