Selasa, 8 Mac 2011

exam menyerang .


selamart siang semua , tady saye bru shje hbis untk exam yg ptame .
steress giler . ade soalan math tu aku xdpt jwb sgt . grrr . so bad .
kah kah kah . hri ni math pnye x sheronok . pstu esok ade lgy exam . tp nseb baek esok exam pown dh last .
tpy itu bwu ujian bulanan blom lg prikse bsr akn mnyerang iaitu PMR hahha .


kali ni entry saye ttg exam-2 plak kan . kah kah kah . tdy kan ade bdak tu ta0 .
dye mmg susah lah nk ckp mmg btoi-2 otak lembap . ade ke ptot time pekse dye boleh ckp ngan aku ape jwpn nye . dah sah-2 itu xmgkin boleh bjaye . skali ckgu trperasan ckgu pon pg lah kan dkt meja dye . cikgu tu ckp 'awak kan dah tau bile waktu prikse kne diam dan xboleh tiru' xbengang plak bdak tu an ckgu ckp ngan dye mcm tu . lau aku dh lme bngang dolz . kah kah kah


mln ni plak aku nk pegy tuisyen . kah kah kah . pnat giler lah seyh . tp ape pon aku ttp x putus asa . aku ttp pegy tuisyen . maklumlah kan dh nk prikse besar kn . biase lah tu . kah kah kah .
mgkin lps je cuty skola ni aku ade bnyk aktiviti . pagy-2 pegy skola . pstu blek je skola dah ade klas tmbhan math . smpai kol 3 . pstu mlm tu ade tuisyen . pewh xpnat plak kan mcm tu .
tpy wlau ape pown skurang-kurangnye utk taon exam PMR ni kan aku nk dptkan gred A .
hope sye brjaye mmperolehi kjayaan . amin . tp korang pown doakn lah utk sye yee . insyaallah doa klian itu akn sye sentiase dpermudahkn ye . mudah-mudahan .


ok lah smpai sni dlu ye cerita sye .
esok dh ade exam lg . tpy dh tinggal esok je . kah kah kah .
doakan sye ea kawan-2 . sayang awak smua .
byeee . assalamualaikum ?

tekan butang LIKE and COMMENT okay , sygg :)

0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...